ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
    Hello
    Assalamualaikum dan salam ukhuwah semua. Semoga apa yang saya tulis di blog saya ini akan memberi keceriaan dalam diri kawan-kawan semua.. sayang semua..

    tagboard

    Shoutbox


    yeay!!hari ni aku berbuka kat kg!!

    hari ni kan 1st day orang2 Islam berpuasa pada bulan 8 tahun 2009...
    malam nie aku nak gi terawih kat masjid kg bukit hijau kat kg la tu...hehe...
    mudah2an aku pose penuh tahun nie... kalau tak penuh pun,ada sbb2 tertentu...
    sbb kita kaun hawa ni istimewa... hehe..

    Labels:

    "yeay!!hari ni aku berbuka kat kg!!" was Posted On: Saturday @22.8.09 | 0 lovely comments


    « Older posts | Newer posts »


    Layout TeaCakeHouse. All rights reserved.
    Please view with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Resources: TFN.