ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
    Hello
    Assalamualaikum dan salam ukhuwah semua. Semoga apa yang saya tulis di blog saya ini akan memberi keceriaan dalam diri kawan-kawan semua.. sayang semua..

    tagboard

    Shoutbox


    Ermm.. 1 RAMADHAN BERSAMAAN 1432 HIJRAH ..

    Assalamualaikum semua,,
    hari nie adalah hari pertama Ramadan kan?.. hehe.. Patutla saya rasa gembira je.. rupa-rupanya hari ini saya akan berbuka puasa dirumah nenek.. huhu.. tak sabar rsenya... huhu.. saya taktau la nk masak apa kat rumah nenek nanti.. nenek kata dia nk pegi bazar,,, hehe

    "Ermm.. 1 RAMADHAN BERSAMAAN 1432 HIJRAH .." was Posted On: Monday @1.8.11 | 0 lovely comments


    « Older posts | Newer posts »


    Layout TeaCakeHouse. All rights reserved.
    Please view with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Resources: TFN.