ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
    Hello
    Assalamualaikum dan salam ukhuwah semua. Semoga apa yang saya tulis di blog saya ini akan memberi keceriaan dalam diri kawan-kawan semua.. sayang semua..

    tagboard

    Shoutbox


    Keluargaku Sebelah Mama...


    sebelum tu,nak mintak maaf kat Acik Liza ngan Acik Syafiqah sebab letak gambar neyh dalam blog aku...huhu... tak ada gambar lain la.. ermm...
    Ini lah Acik-acik aku yang Sporting kat dalam keluarga mak aku...
    Mulut tak betul tu la Acik Syafiqah kitorang semua panggil dia Acik Nyamun,yang sebelah dia tu Acik Liza... Manakala,yang pegang anak yang comel itulah Acik Zawahir,anaknya Syahmi...

    Ni pulak sedara kau yang pakai cermin mata....
    Dia ni,aku tak ada cerita tentang dia la... Sorry ek...
    Nama dia Nurul Fatin Farhana.. Just called her Fatin....
    ermm... whatever...



    INILAH,sedara-maraku yang...
    ouh..."whatever"... Yang senyum nampak gigi itu Aimi Diana panggil Yana jerr..
    Yang sebelahnya tu pulak,Siti NorFarah panggil Farah...
    Dioranlah yang paling rapat sekali ngan aku.... huhu...

    Labels:

    "Keluargaku Sebelah Mama..." was Posted On: Thursday @26.11.09 | 0 lovely comments


    « Older posts | Newer posts »


    Layout TeaCakeHouse. All rights reserved.
    Please view with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Resources: TFN.