ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
    Hello
    Assalamualaikum dan salam ukhuwah semua. Semoga apa yang saya tulis di blog saya ini akan memberi keceriaan dalam diri kawan-kawan semua.. sayang semua..

    tagboard

    Shoutbox


    Inilah Lembu Korban Dirumah Nenekku di Kg Bukit Hijau...


    Inilah lembu yang mengganggu aku dengan sedara aku khamis malam jumaat hari tu...

    haha... lembu tu tak bagi kitorang berbual... time kitorang ckp je.. dia ( mooo...mooooo...)...


    Best btol dengar... lembu ni bagi aku cakap...tapi,bila sdare aku bukak mulut keluarkan suare sikit je mesti dia...(mooo...mooo..)... bengang sdara aku....huhu...



    Sedapnya makan sup lembu smalam... pergh... berapi tu!... Biasalah nenek aku ngan makcik2 aku yg masak.. mana lah tak berapi...ermm... sedapnye... rasa nak makan lagi la... jap lagi la..





    Ini semua wak-wak aku neng kampung... wak-wak yg sporting... Aku ngan Farah ade kat tepi lembu tu je hari tu... ermmm..... baunye pergh sedap gila.... ye la... bau sedap,makan pon sedap... betol tak???...???... ermm... whatever...
    Kalau korang semua nak tau... Aku tak buat ape2 pon masa raya korban tu... Aku tolong nyanyi & buat bising aje ngan sedara aku.... Aku nyanyi best,suaranya merdu lagi tu... perasaan d0whh...ermm....
    Ok... Jumpe lagi...

    Labels:

    "Inilah Lembu Korban Dirumah Nenekku di Kg Bukit Hijau..." was Posted On: Sunday @29.11.09 | 0 lovely comments


    « Older posts | Newer posts »


    Layout TeaCakeHouse. All rights reserved.
    Please view with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Resources: TFN.