ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
    Hello
    Assalamualaikum dan salam ukhuwah semua. Semoga apa yang saya tulis di blog saya ini akan memberi keceriaan dalam diri kawan-kawan semua.. sayang semua..

    tagboard

    Shoutbox


    Di Kota A' Famosa....

    Assalamualaikum...
    Hye,nak tau tak?.. tanggal 18/12/2009 saya dan keluarga abah saya telah bercuti di A' Famosa,Melaka.Seronok sangat disana,ianya di A' Famosa Water World..
    Ni ha gambarnya...



    Ketika di Water World @tau Taman Tema Air...Ermm.. Kalau korang semua nak puas main air kat A' Famosa Water World ar... sebab kat sana ada banyak jenis gelongsor air... Kitorang tak explore sangat aritu.. Hehe.. Sebab Da nak ujan time tu..



    Ni pula,time kat dalam.. Tetiba ada kartun comel tu ajak datang kat dia and snap gambar... huhu... comel la... Ni adekku yg laki tu(akmal),aku(amira),kartun @ sdareku (ninie)... semua comel kan??... huhu... perasaan je... ni gamba time snap jauh-jauh...



    Inilah gamba time snap dekat2.Erm.Comel kan,kartun tu.Kata member saya,kartun itu adalah kartun dulu-dulu.Tapi,saya kata ni kartun Super Ring.. huhu.. Comel je..Dalam gamba ni ada mak ngah saya... huhu.. ermm.. ninie tu anak dia la.. dia ada anak sorang je.. Ok la.. nnty saya letak gamba banyak-banyak dalam blog neyh...

    Labels:

    "Di Kota A' Famosa...." was Posted On: Wednesday @23.12.09 | 0 lovely comments


    « Older posts | Newer posts »


    Layout TeaCakeHouse. All rights reserved.
    Please view with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Resources: TFN.