ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
    Hello
    Assalamualaikum dan salam ukhuwah semua. Semoga apa yang saya tulis di blog saya ini akan memberi keceriaan dalam diri kawan-kawan semua.. sayang semua..

    tagboard

    Shoutbox


    Inilah BestFriendForever( BFF) Aku Kat Sekolah SMKPA(2009)....

    Assalamualaikum...
    Inilah pic. aku dan member-member di SMKPA,..Kira kenangan jugak la..Sebab,aku an pindah skolah...

    Amalia(Cute),Farah(Korea),Myra(Entah ler..) @ Ellissa(Friendly)...huhu.. Mereka adalah Sahabat Karib yg sentiasa ada di dalam hati aku... Kalau aku susah,Diorang sama-sama susah.. Kalau aku senang,sama-samalah kitorang senang...



    Member-member kelas 1st.. Iaitu kelas 1Taat.. ermm... Nice Girls.. CHEERS UP GIRLS... All Of You Are Rock!...



    Shafiqal nak ke mana tu?.. hehe.. Ha,Hariz and THE GENG.. Tengok awek ke kat bawah tu??...huhu... Gurau jer... Hariz suka menyanyi... Dia kan,nyanyi lagu jiwang je.. ermm... Adam plak asyik ngan Cube nye aje.... So,sekarang dialah yang paling Pro dalam kelas 1Mumtaz..



    Inilah Amierul,Hariz,Adam,Wan @ Syai... Alah,si budak Syai neyh memang "SHY" pun....



    Ini pula,Faizal yang sedang asyik menyiapkan kesemua warna kiub itu... Ermm.. Nilah budak lelaki paling pendiam dalam kelas...


    Farah(Korea),Myra,Amalia(cute)..huhu.. aku je x berapa cute..

    Labels:

    "Inilah BestFriendForever( BFF) Aku Kat Sekolah SMKPA(2009)...." was Posted On: Thursday @24.12.09 | 0 lovely comments


    « Older posts | Newer posts »


    Layout TeaCakeHouse. All rights reserved.
    Please view with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Resources: TFN.