ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
    Hello
    Assalamualaikum dan salam ukhuwah semua. Semoga apa yang saya tulis di blog saya ini akan memberi keceriaan dalam diri kawan-kawan semua.. sayang semua..

    tagboard

    Shoutbox


    Persiapan Acik L!za Nak Bertunang.. Temanya"sumpah bunian" dan "cucu betong".... kih3..

    Assalamualaikum,sekarang ini,saya nak ceritakan pulak time hari Acik Liza nak bertunang..
    Kat sini saya akan meletakkan gambar-gambar kenangan semasa hari pertunangannya...


    Inilah Orang yang menjadi "sumpah bunian".. huhu.. jap agy saya letak gamba "Malika" cucu betong plak ye..


    Ha.. Yang neyh plak Malika,Sumpah Bunian dan Farah serta deqnya yang comell... Asri..
    Time neyh kat umah makwek.. kat "emper"... huhu..

    Labels:

    "Persiapan Acik L!za Nak Bertunang.. Temanya"sumpah bunian" dan "cucu betong".... kih3.." was Posted On: Friday @25.12.09 | 0 lovely comments


    « Older posts | Newer posts »


    Layout TeaCakeHouse. All rights reserved.
    Please view with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Resources: TFN.