ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
    Hello
    Assalamualaikum dan salam ukhuwah semua. Semoga apa yang saya tulis di blog saya ini akan memberi keceriaan dalam diri kawan-kawan semua.. sayang semua..

    tagboard

    Shoutbox


    Dengar Aje... Gerenti Jadi sungai rumah korang...



    Actually kan, lagu nasyid ini membuatkan saya rasa sedih dengan apa dosa yang telah saya lakukan pada mama and abah saya.... saya mula mengetahui minat akan lagu nasyid kumpulam Aeman pada tahun 2007.... 'Time' itu,saya hendak Masuk ke dewan dan Menghadapi Peperiksa Besar UPSR and PSRA.... Mudah-mudahan siapa yang pernah melakukan dosa pada parents... harap semua insaf dan sedar akan dosa yang anda telah lakukan sama ada sengaja atau tidak sengaja... minta maaf dan berjanji tidak akan mengulangi dosa itu lagi... INSYA-ALLAH...

    Labels:

    "Dengar Aje... Gerenti Jadi sungai rumah korang..." was Posted On: Tuesday @5.1.10 | 0 lovely comments


    « Older posts | Newer posts »


    Layout TeaCakeHouse. All rights reserved.
    Please view with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Resources: TFN.