ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
    Hello
    Assalamualaikum dan salam ukhuwah semua. Semoga apa yang saya tulis di blog saya ini akan memberi keceriaan dalam diri kawan-kawan semua.. sayang semua..

    tagboard

    Shoutbox


    A TRIP TO GENTING HIGHLAND.....




    Assalamualaikum,disini saya hendak menceritakan pengalaman saya dan keluarga "A TRIP TO GENTING HIGHLAND".Actually,beberapa hari yang lepas saya dan keluarga telah meluangkan masa bersama di Genting Highland.Pada mulanya,kami tidak bercadang pun nak bercuti di Genting Highland.Pada pendapat saya,saya tidak kisah nak pergi atau tidak ke Genting Highland tu.Tapi,kalau dah nak pergi tu,pergi aje lah.Erm.. Seronok sangat kat sana.Disini,saya nak letakkan gambar-gambar yang kami snap kan ketika disana..



    This Is Real,This Is Me( yg pakai tudung merah ),Adeq tersayang Dan Abah yang lagi disayangi.... huhu... Gambar ini TIME kat Dalam Times Square disana... byk tempat menarik..


    Inilah mama tersayang dan digeruni... hehe... Amira dan Akmal...huhu... Comel tak kitotang adik-beradik?.. hehe.. aku tak comel.. tapi,adeq aku smart and cool... hehe.. puji adeq sendiri...Nk tengok gambar lagi?... Selamat melihat and mengomen..


    this is rel,this is me,i'm exactly not cute..

    Labels:

    "A TRIP TO GENTING HIGHLAND....." was Posted On: Saturday @16.1.10 | 0 lovely comments


    « Older posts | Newer posts »


    Layout TeaCakeHouse. All rights reserved.
    Please view with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Resources: TFN.